Ποιά Αριστερά ; ( Ά μέρος )

Εισαγωγικό σημείωμα της συντακτικής ομάδας του Μαύρου Κρίνου.

Το κείμενο που θα ακολουθήσει στο Β' μέρος ήρθε από άτομο που δεν ανήκει στο Αριστερό Εθνικοαπελευθερωτικό Κίνημα και αποτελεί την αρχή για ένα πραγματικά ελεύθερο βήμα έκφρασης μέσα από τον Μαύρο Κρίνο.

Θα ακολουθήσει και στο μέλλον μια συνέχεια από κείμενα που μας έστειλαν άνθρωποι με γνήσιο Ριζοσπαστισμό και πραγματικά επαναστατική έκφραση.Όσοι λοιπόν διαθέτουν χρόνο και όρεξη μπορούν να μας στείλουν τα κείμενα τους , ανεξάρτητα από τον πολιτική τους ιδεολογία ακόμα και αν διαφωνούν και θέλουν να κάνουν καλοπροαίρετη κριτική σε επιλογές κειμένων.Θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα , εφόσον βέβαια διαπνέονται από αντικαπιταλιστικές θέσεις μακριά τόσο από ακροδεξιές αγκυλώσεις παιδικής συνομωσιολογίας μίσους και οποιουδήποτε κόμπλεξ «ανωτερότητας» και «προτύπων» , όσο και από νεοαριστερές φιλοσυστημικές διαθέσεις.

Τα κείμενα αυτά θα δημοσιεύονται αυτούσια συντελώντας στις ιδεολογικές ζυμώσεις που ήδη έχουν συντελεστεί σε μεγάλο βαθμό από την αρχή λειτουργίας του μπλογκ μας. Η προσθήκη φωτογραφικού υλικού , θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη βοήθεια.

Ο Μαύρος Κρίνος αποτελεί μια κίνηση ενάντια στον Καπιταλισμό και τον οικονομικό Φιλελευθερισμό καθώς και σε όλες τις ιδεολογικές παραμέτρους που συνεπάγεται η εφαρμογή τους , δεν χρηματοδοτείται από πουθενά και δεν έχει σχέσεις με καμία οργάνωση η γνωστή πολιτική έκφραση.

Οι οποιεσδήποτε καταδίκες συγκεκριμένων περιστατικών δεν έχουν να κάνουν με την παραμικρή ιδεολογική ταύτιση με πολιτικούς χώρους αλλά από την ανάγκη να δημοσιοποιηθούν γεγονότα που έντεχνα αποσιωπούνται και θα μπορούσαν να αφορούν οποιονδήποτε επαναστατικό πολιτικό χώρο, πράγμα που θα γίνει σαφές και στα κείμενα που θα ακολουθήσουν, εξάλλου δεν είναι λίγες οι φορές που έχει ασκηθεί ανοιχτά κριτική σε ανάλογες αντιλήψεις και δραστηριότητες από την ιστοσελίδα μας από όπου και αν προέρχονται..



Δεν είμαστε λοιπόν ο φορέας κάποιας στενής ιδεολογικής και κομματικής γραμμής που δεν εξελίσσεται και αλλάζει καθημερινά και που εμποδίζει την ελεύθερη γόνιμη αντικαπιταλιστική έκφραση , ούτε συλλέγουμε στοιχεία από δω και από κει δημιουργώντας έναν ιδεολογικό αχταρμά , αντίθετα οτιδήποτε δημοσιοποιείται στο μπλογκ εκφράζει πραγματικά - ακόμα και αν δεν ταυτιζόμαστε σε όλα τα σημεία του - ξεχωριστά κάθε συντάκτη και για αυτό εξάλλου κουβαλά ένα διαφορετικό ιδεολογικό προφίλ…

Σχετικά με την πρόσφατη πολιτική δράση στο Ηράκλειο και την αντιφασιστική διαδικτυακή υστερία που ακολούθησε , η απάντηση μας είναι ότι είμαστε Αυτόνομοι ελεύθεροι άνθρωποι που ο καθένας μπορεί να πάρει πρωτοβουλίες που δεν εκφράζουν κατ’ ανάγκη το σύνολο της ομάδας του ΜΚ οπότε οι γενικεύσεις και οι ταμπέλες που αναφέρθηκαν ( «εθνο – κομμουνιστές» , «γερμανοί αυτόνομοι» ) αλλά και η αδικαιολόγητη ταύτιση με συγκεκριμένες ομάδες μόνο και μόνο εξαιτίας κάποιας κοινής αναφοράς στη μνήμη του αγωνιστή Μίκη Μάντακα ο οποίος και πάλι αποτελεί έμπνευση για μέρος της συντακτικής μας ομάδας και όχι για το σύνολο αυτής και φυσικά όχι επειδή ήταν αιμοδιψής φασίστας η «ακροδεξιός» αλλά επειδή ήταν ένας νέος άνθρωπος που χάθηκε για τις ιδέες του και μάλιστα με επαναστατικές απόψεις και αρκετά αριστερή Εθνικοεπαναστατική ιδιοσυγκρασία για τον χώρο που ανήκε ( μέλος της Ιταλικής Επαναστατικής Εθνικιστικής Οργάνωσης FUAN ) , άσχετα αν κάποιοι ψάχνουν απεγνωσμένα για «εθνομάρτυρες» και καπηλεύονται τη μνήμη του.

Εξάλλου τα κείμενα του ΜΚ σε προσωπικότητες του παραδοσιακού εθνικιστικού χώρου είναι σε παράλληλη προβολή με την αναγνώριση του έργου επαναστατών και κινημάτων καθολικής αποδοχής ( Che Guevara , Ulrike Meinhof , Simon Bolivar ) από τους πραγματικά Επαναστατικούς χώρους η του προοδευτικού επαναστατικού και αντιαποικιοκρατικού / εθνικισμού / πατριωτισμού της απελευθέρωσης που αποτελεί και την βασική πολιτική μας έκφραση ( Batatsuna , IRA , PLO , PKK , Hezbollah , NLF ,Viet Cong , Mukti Bahin , MLF , EZLN , FSLN , ΕΟΚΑ Α΄, ΕΑΜ ) και διάφορα άλλα κινήματα εθνικοαπελευθερωτικά και κοινωνικά που κανένας δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά στην Ελλάδα των τυποποιημένων πολιτικών ιδεολογιών, είτε ιδιοποιήθηκε και καπέλωσε για ιδιοτελείς μικροπολιτικούς σκοπούς.





Δεν μπορούμε να στερήσουμε το δικαίωμα έκφρασης ανθρώπων που μας έστειλαν τα κείμενα τους και ήδη έκαναν τεράστια βήματα στη συνείδησή τους αφού απαγκιστρώνονται σιγά σιγά από οποιεσδήποτε ακροδεξιές καταβολές που τους ήθελαν να μισούν κάποιους μόνο και μόνο επειδή έτυχε να γεννηθούν διαφορετικοί και ακόμα περισσότερο όχι μόνο να αμφισβητήσουν την οποιαδήποτε υποτιθέμενη ταλμουδική «ανωτερότητα» τους αλλά και να ταυτιστούν με αγωνιστές εκφράσεις και κινήματα από ολόκληρη τη γη.

Για μας αποτελεί πολύ πιο σημαντικό το ότι άνθρωποι που μέχρι χθες πίστευαν ότι την δυστυχία τους υποκινεί υπόγεια μόνο κάποιο σιωνιστικό λόμπι η κάποια πιόνια που δήθεν κυβερνούν να βλέπουν ξεκάθαρα ότι και το κεφάλαιο και ο καπιταλισμός είναι που καταστρέφουν τα πάντα στο πέρασμα τους. Είναι σημαντικό να απεγκλωβίζονται από τα παραμύθια χρόνων που τους ήθελαν να πιστεύουν ότι εχθροί είναι οι γείτονες τους για μερικά χωράφια και ξερονήσια αλλά ποτέ δεν τους είπαν ότι η γειτονική τους τράπεζα και η αλυσίδα καταστημάτων των πολυεθνικών είναι ακόμα πιο επικίνδυνη και η πραγματική σημερινή κατοχική δύναμη και απειλή.


Είναι πολύ σπουδαίο να μετατοπίζονται και να νιώθουν αλληλεγγύη και συντροφικότητα για τους επίσης προλετάριους μετανάστες απέναντι στην καπιταλιστική κρεατομηχανή και να μην αντιμετωπίζουν τις κοπέλες των ανατολικών χωρών σαν σεξουαλικά αντικείμενα , να μην πέφτουν θύματα παρακρατικών στημένων παιχνιδιών ώστε στο τέλος να μην καταλήγουν στην εντατική με σπασμένο κεφάλι , και αυτά τα σπουδαία πράγματα είναι που μας κρατάνε ακόμα στον αγώνα..

Από την άλλη όσο και αν αυτό δεν αρέσει στην κενή μόδα δεν ντρεπόμαστε που έτυχε να γεννηθούμε Έλληνες και όχι απλά αποχαυνωμένοι καταναλωτές, μισούμε την Ελλάδα του ατομισμού , της καλοπέρασης , της αδιαφορίας , της Καλομοίρας , της τηλεόρασης και της κάθε μόδας και μαζικής υποκουλτούρας, μισούμε το ελληνικό κεφάλαιο , και τον ελληνικό ιμπεριαλισμό που πίνει με επενδύσεις το αίμα από τα πολύπαθα Βαλκάνια και δεν πιστεύουμε στις αυταπάτες οποιασδήποτε «εθνικής ενότητας» με αυτά τα καπιταλιστικά καθάρματα.

Για μας η Ελλάδα είναι ο απλός φτωχός λαός και οι αγώνες του για λευτεριά , οι βιοπαλαιστές , η ομορφιά του τόπου μας οι παραδόσεις τα έθιμα και τα τραγούδια , όλα αυτά τα όμορφα που μας δίνουν έμπνευση και κουράγιο να αγωνιζόμαστε για κάτι που δεν πρέπει να χαθεί , θεωρούμε την πίστη σε ένα Κοινωνικό Εθνικοαπελευθερωτικό Κίνημα όχι μόνο δεν είναι ξεπερασμένη αλλά είναι πιο επίκαιρη από ποτέ , τυπικά λοιπόν η Ελλάδα είναι ανεξάρτητο κράτος αλλά ένα αστικό κράτος με καπιταλιστικές εξουσιαστικές δομές όχι μια ελεύθερη λαϊκή κοινότητα.

Ο λαός είναι εγκλωβισμένος στο παγκοσμιοποιημένο κεφάλαιο , στις τράπεζες και τα χρέη , στη φτώχια και την εξαθλίωση , στην Ευρωπαϊκή Ένωση , το ΝΑΤΟ και τον παγκόσμιο οργανισμό εμπορίου είναι ακόμα σκλαβωμένος στους εγχώριους κεφαλαιούχους που του πίνουν το αίμα , στις κυρίαρχες ιδεολογίες της καριέρας , της μόδας και του lifestyle.

Ο δικός μας Εθνικισμός είναι η αγάπη για όλα τα έθνη με τις ιδιαιτερότητες τους που συνθέτουν το υπέροχο ασύμμετρο παζλ της ποικιλίας και της ομορφιάς στον πλανήτη, η πιο βαθιά και ουσιαστική μορφή διεθνιστικής αλληλεγγύης , δεν είμαστε στρατόκαυλοι «Ελληνόψυχοι» μεγαλοιδεάτες που ονειρεύονται να χτίσουν πάνω στη νέα τάξη πραγμάτων μια άλλη «τάξη» με αδελφοκτόνους πολέμους καπιταλιστικά μίση , καταπιεστικά εξουσιαστικά αντιλαϊκά μορφώματα και αιματοβαμμένα σύνορα με αίμα ταξικών αδελφών μας , ο αστικός ακροδεξιός «εθνικισμός» αποτελεί έναν από τους κυριότερους εχθρούς μας και συνέχεια εξαπολύουμε επιθέσεις με άρθρα στις πρακτικές του και τις επικίνδυνες ιδέες του και αν κάποιος δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι αποτελούμε κάτι εντελώς διαφορετικό τότε είναι ή ηλίθιος ή προβοκάτορας.


Ενοχλεί και τις ακροδεξιές ομάδες και τους «αριστερούς» η «αντιεξουσιαστές» του γλυκού νερού που ασχολούμαστε με τα σοβαρά θέματα που μαστίζουν την κοινωνία ( ασφαλιστικό, ιδιωτικοποίηση της παιδείας , ανεργία , ακρίβεια ) και όχι με αποπροσανατολιστικές βλακείες ( καρατζαφέρειες λαοσυνάξεις και ταβερνοσυνάξεις , gay parade , συγκεντρώσεις , αντισυγκεντρώσεις φιέστες , και πανηγύρια) αλλά ακόμα και το γεγονός - ανεξάρτητα από το πολιτικό περιεχόμενο - ότι ο ΜΚ δεν έμεινε στην ασφάλεια του υπολογιστή , της ανωνυμίας των blogs αλλά προχώρησε και σε δράση σε εξωτερικούς χώρους συσπειρώσαμε αυτόνομους σε ομάδες σε αρκετά σημεία της χώρας δώσαμε το παρών σε πορείες , εκφράσαμε την αλληλεγγύη μας συνειδητά και άμεσα ( ακόμα και στις πυρκαγιές του καλοκαιριού ) γράφοντας στα παλιά μας τα παπούτσια τα μαγαζάκια κάποιων που απαιτούν «πολιτική» και ιδεολογική αποκλειστικότητα επαναστατικών ιδεών και αυτό δεν θα τους χαρίσουμε ποτέ.


Ο λόγος που ασκούμε κριτική στην antifa δεν οφείλεται σε κάποιο συναίσθημα αλληλεγγύης με ακροδεξιούς παρακρατικούς και ιδεολογικές συγγένειες αλλά στο ότι η antifa δεν μένει εκεί αλλά προχωρά στην καταστολή οποιασδήποτε έκφρασης κοινωνικού η εθνικού προβληματισμού, εύκολα συνειδητοποιεί κανείς πόσο επικίνδυνο και ωφέλιμο είναι για το σύστημα να καλλιεργείς μίσος προς καθετί εθνικό χωρίς να καλλιεργείς παράλληλα και μια ισχυρή ταξική συνείδηση , σήμερα οι αντιφασίστες χτυπούν ακροδεξιούς , όταν οι συσχετισμοί αλλάξουν θα επιτίθενται γιατί όχι σε Κομμουνιστές και άλλες κοινωνικές εκφράσεις του αριστερού η αντιεξουσιαστικού χώρου ( ποτέ φυσικά σε αστούς καπιταλιστές και νεοφιλελεύθερους ) , η ακόμα και σε μετανάστες που τολμούν να είναι θρησκευόμενοι με το πρόσχημα της εξασφάλισης της πολιτικής ορθότητας και της απρόσωπης ομοιομορφίας στην κοινωνία της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης.

Καταδικάσαμε τόσο τη βία αυτών όσο και την ακροδεξιά μισαλλόδοξη τυφλή βία απέναντι σε αγωνιστές και μετανάστες ( ποτέ φυσικά δεν μάθαμε για παρόμοια βία ενάντια σε πρεζέμπορους και νταβάδες… ) , δεν δεχόμαστε κανέναν πολιτικό συμμορφωτισμό από όπου και αν προέρχεται , θέλουμε να εκφραζόμαστε Ελεύθερα και Αυτόνομα , αρκετές ελευθερίες μας στερεί το σύστημα για να ανεχθούμε τους κάθε είδους «ταγματασφαλίτες» του.

Το κείμενο που θα ακολουθήσει λοιπόν είναι μία αριστερή αντικαπιταλιστική κριτική και από άτομο που ανήκει σε διαφορετικό πολιτικό χώρο αφού πιστεύουμε στο γόνιμο διάλογο που μας βοηθά να ξεφύγουμε από ρεφορμιστικές παγίδες , και όχι στην πολιτική βία. Διάφοροι γελοίοι πιθηκάνθρωποι από δω και από κει μας έχουν απειλήσει , αλλά τους γράφουμε εκεί που πρέπει στους γενετικούς μας αδένες γιατί όταν δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις ένα χώρο με πολιτικά επιχειρήματα καταφεύγεις στις φραστικές απειλές ρουφιανιές και άλλα γνωστά.



Μόνο η βία στη βία του καπιταλισμού μας εκφράζει … είμαστε μια κίνηση πρώτα ενάντια στον καπιταλισμό και κάθε έκφραση που το δέχεται αυτό ως κύριο πολιτικό πρόταγμα είναι επιθυμητό να εκφραστεί ( δεν φοβόμαστε ακόμα και την ιδεολογική ύπαρξη συσχετισμών και συνθέσεων εφόσον είναι αντικαπιταλιστική ) όχι για να ψαρέψουμε κόσμο σε θολά νερά και να του αλλάξουμε μυαλά «εκφασίζοντας» τον όπως προβάλλουν κάποιοι αφού και τα κείμενα που τοποθετούμε από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους είναι από άτομα με παγιωμένες γνωστές πολιτικές θέσεις και τοποθετούνται αυτούσια ακόμα και αν ξενίζουν κάποιους αναγνώστες.

Μια πολιτική κριτική θα παρουσιαστεί στο Β΄ μέρος στην σημερινή «ανανεωτική αριστερά» και στη ρεφορμιστική τροπή μέρους του αντιεξουσιαστικού χώρου πάντα μέσα από το αριστερό αντικαπιταλιστικό πρίσμα. Μακριά από τις συνωμοσιολογίες και τα γνωστά ξεκατινιάσματα με «στοιχεία» και «αποδείξεις» ακόμα και χρησιμοποιώντας επιχειρήματα και αποκαλύψείς των ΜΜΕ εκατοντάδων σαλταρισμένων ακροδεξιών και γραφικών με «αριστερό» προφίλ όπου αναλύει την πολιτική πρόταση των χώρων αυτών μέσα από τα δικά τους κείμενα , πρακτικές και αναλύσεις.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.