Η πολιτικοθρησκευτική διαθήκη του ηγέτη της Ιρανικής Επανάστασης Ιμάμ Χομεϊνί σε .pdf και scripd.






Η συντακτική μας ομάδα έχει την τιμή να παρουσιάσει στο ιστολόγιο του Μαύρου Κρίνου την πολιτικοθρησκευτική διαθήκη του μεγάλου ηγέτη της Ισλαμικής Επανάστασης και ιδρυτή της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν Ιμάμ Χομεϊνί.


Μετάφραση Δρ. Μυστακίδου Λιάνα.


Το βιβλίο αυτό εκδόθηκε με την ευκαιρία της 3οης επετείου της νίκης της Ισλαμικής Επανάστασης.



Το link στο rapidshare:



http://rapidshare.com/files/299299808/to_teleutaio_minima.pdf



Το link στο scribd:



http://www.scribd.com/doc/21775980/To-Teleutaio-Minima




Για παλαιότερα κείμενα της συντακτικής μας ομάδας σε σχέση με την Ισλαμική επανάσταση του Ιράν πατήστε εδώ και εδώ


Ευχαριστούμε θερμά τους συντρόφους από την Αθήνα για την βοήθεια τους.

Όπου φυσάει ο άνεμος …


του Αλεξόπουλου Στέλιου.


Όταν η παράνοια συναντάει την προβοκάτσια και όταν η έλλειψη γνώσης συναντάει την αθλιότητα τότε προκύπτουν προκλητικά δημοσιεύματα σαν το παρακάτω :


Διαβάστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα σχόλια του συντάκτη του μπλογκ μετά το κείμενο του Βαξεβάνη :



http://naftilos.blogspot.com/2009/10/blog-post_4495.html



Αυτή την φορά ο συντάκτης του blog http://www.naftilos.blogspot.com/ προσπαθεί να "συνδέσει" το χτύπημα ενάντια στους μπάτσους στην Αγία Παρασκευή με την δεξιά και την ακροδεξιά , την Σέχτα με το κομματικό παρακράτος , και στο τέλος και με την συντακτική ομάδα του Μαύρου Κρίνου !!!



Απίστευτο ανέκδοτο πραγματικά !



Όσο και να προσπαθεί το σενάριο δεν θα του βγει (δηλώνει στο βιογραφικό του ότι εργάζεται ως … δημοσιογράφος , ετών 46 και παράλληλα προβάλλει απόσπασμα ομιλίας του Α. Γκράμσι) , προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις , να οδηγήσει τους αναγνώστες σε ομιχλώδη συμπεράσματα και να μπλέξει την συντακτική μας ομάδα με καταστάσεις και γεγονότα που δεν έχουμε την παραμικρή σχέση.


Παλαιότερη «επιτυχία» του εν λόγω συντάκτη και «αριστερού» είναι η αναφορά στο μπλογκ του , και στα άρθρα των συντακτών του Μαύρου Κρίνου σε σχέση με τους Γερμανούς Εθνικοσοσιαλιστές της ομάδας μάχης Hoffman.



Μια ομάδα μάχης που βρέθηκε στο πλευρό του Γιασέρ Αραφάτ και της PLO στις μάχες στον Λίβανο την δεκαετία του '70.



Σε εκείνη την περίπτωση η αναφορά μας στην επίσημη συμμετοχή Εθνικοσοσιαλιστών στην Παλαιστινιακή αντίσταση προκάλεσε την οργισμένη διαδικτυακή οργή του και κατηγόρησε γενικά και αόριστα το σύστημα … ότι όλα αυτά τα στοιχεία είναι κατασκευασμένα από την ίδια πλευρά που πολεμάει σήμερα τους Παλαιστίνιους !!!


Αρκετά ασχοληθήκαμε μαζί του και με τα γελοία δημοσιεύματα του.


Όπου φυσάει ο άνεμος … πραγματικά.

Αλληλεγγύη στους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου.



του Νέστορος Τ.


Την ίδια στιγμή που ο «νεοέλληνας» ασχολείται με τα σκουπίδια της τηλεόρασης , τους πολιτικάντηδες και τα μετεκλογικά παιχνίδια των καπιταλιστών κάποιοι άλλοι πραγματικοί Έλληνες προσπαθούν να επιβιώσουν και να παλέψουν για μια καλύτερη ζωή.





Είναι οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου , δεκάδες χιλιάδες συμπατριώτες μας εγκαταλειμμένοι από το επίσημο ελληνόφωνο κράτος του Γιωργάκη και του Κωστάκη , διωκόμενοι από την αλβανική αστυνομία και τα παρακρατικά τσιράκια του Μπερίσα.


Μια λεπτομέρεια που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι οι καλύτεροι φίλοι του μαφιόζου Μπερίσα δεν είναι άλλοι από τα ηγετικά στελέχη της Νέας Δημοκρατίας και ειδικά ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης. Στο παρελθόν οι «εθνικόφρονες» της ΝΔ ενίσχυσαν οικονομικά τον σημερινό καταπιεστή της Ελληνικής μειονότητας με πακτωλό χρημάτων.


Στις αρχές του μήνα ενημερωθήκαμε για την πρωτοβουλία του κέντρου παραδοσιακών χορών και εθίμων «Πολιτιστική Κληρονομιά» να προχωρήσει σε αποστολή αλληλεγγύης για τους Βορειοηπειρώτες αδερφούς μας σε συνεργασία με συλλόγους της Ελληνικής μειονότητας.





Ο στόχος ήταν να συγκεντρωθούν όσο το δυνατόν γίνετε περισσότερα τρόφιμα , ρούχα και χρήματα ώστε να καλυφτούν σε πρώτο πλάνο οι ανάγκες 400 οικογενειών από την Κορυτσά σε ένα σύνολο πληθυσμού 60.000 ατόμων.


Σε ελάχιστο χρόνο με πρωτοβουλία Αυτόνομων συντρόφων της συντακτικής ομάδας του «Μαύρου Κρίνου» συγκεντρώσαμε ποσότητα ρουχισμού σε άριστη κατάσταση και την παραδώσαμε στους υπεύθυνους του συλλόγου.





Όπως πληροφορηθήκαμε πρόσφατα , το σύνολο των χρημάτων του ρουχισμού και των τροφίμων παραδόθηκε πριν λίγες ημέρες στην περιοχή της Βορείου Ηπείρου και στους υπεύθυνους της διανομής.


Τα πολλά λόγια , οι πολύωρες ομιλίες και τα συνθήματα δεν βοηθούν τους μαχόμενους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου.


Μην περιμένετε το παραμικρό από επαγγελματίες κομματάρχες «πατριώτες» , ψευτοελληνόψυχους φιλονατοϊκούς «εκδότες» , και όλους αυτούς που νοιάζονται μόνο για την τσέπη τους τα εκλογικά παιχνίδια και τα συμφέροντα τους.


Στόχος μας πρέπει να είναι η αυτοοργάνωση και η αλληλεγγύη , και εμείς ως Αυτόνομοι Εθνικιστές και Σοσιαλιστές δεν μένουμε στα λόγια αλλά προχωρούμε σε πράξεις.

Ο πρόεδρος του Ισραήλ Μοσε Κατσαβ και η Ντόρα Μπακογιάννη.


του Jihad.


Πολλοί αναρωτιούνται ποιες θα είναι οι μελλοντικές εξελίξεις στην Νέα Δημοκρατία και το τι μέλλει γενέσθαι με την αρχηγία του εν λόγω κόμματος.


Ένα είναι το σίγουρο , ότι το κεφάλαιο ο διεθνής σιωνισμός και τα συμφέροντα της πλουτοκρατίας , θα επιλέξουν για καταλληλότερο αρχηγό του εν λόγω κόμματος μόνο αυτόν που θα εργαστεί για τα μελλοντικά σχέδια τους.


Έτσι λοιπόν κάποιοι - σίγουρα πιο πονηροί από τον γραφικό … Ζορό της ΝΔ - εδώ και χρόνια σχεδιάζουν τα βήματα τους προετοιμάζουν το έδαφος και προχωρούν στις απαραίτητες γνωριμίες για τα επόμενα βήματα.


Το παρακάτω έγγραφο - «αποκάλυψη» μας στάλθηκε από τον «Μαύρο Γάτο» μέλος της σ.ο. του Μαύρου Κρίνου το οποίο και δημοσιεύουμε σε αποκλειστικότητα , τουλάχιστον όσον αφορά τα μπλογκς του λεγόμενου Αυτόνομου Εθνικιστικού «χώρου».


Είναι η προσφώνηση - και απονομή του μεταλλίου των Αθηνών - της τότε δημάρχου Αθηναίων κ. Ντόρας Μπακογιάννη - λίγο πριν αναλάβει επίσημα το υπουργείο εξωτερικών - προς τον πρόεδρο του Σιωνιστικού κράτους Μοσε Κατσαβ , στις 14/02/2006.


Ο εν λόγω Σιωνιστής πρόεδρος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για σεξουαλικά εγκλήματα και βιασμούς γυναικών στο Ισραήλ.





Να θυμίσουμε στους συντρόφους και αναγνώστες του μπλογκ μας , ότι λίγους μήνες μετά την επίσκεψη του προέδρου του Ισραήλ , ακολούθησε το καλοκαίρι του 2006 η σφαγή στον Λίβανο και ο βομβαρδισμός αμάχων πολιτών από την Εβραϊκή πολεμική αεροπορία με βόμβες φωσφόρου και τον σιωνιστικό στρατό ξηράς.


Μια πολεμική αναμέτρηση όπου η κ. Ντόρα Μπακογιάννη κράτησε προκλητική σιωπή για την στρατιωτική εισβολή του Σιωνιστικού καθεστώτος , επέλεξε να μιλήσει απλά για μελλοντική «ανθρωπιστική βοήθεια» στους πληγέντες και διατήρησε την πολιτική των ίσων αποστάσεων.


Όμως οι Εθνικοσοσιαλιστές σύντροφοι της Χεζμπολάχ ανέτρεψαν τα σχέδια των Σιωνιστών και νίκησαν τα στρατεύματα των εισβολέων.


Με δική της προτροπή αλλά και με πρωτοβουλία του «Ελληνικού» υπουργείου άμυνας στάλθηκε από την Ελλάδα πλοίο στην περιοχή του Λιβάνου όπου και λαμβάνει μέρος σε νηοψίες , με στόχο να μην ενισχυθεί με όπλα η αντίσταση του Λιβάνου. Πιστοί στις εντολές των Σιωνιστών έστειλαν σε ελάχιστες εβδομάδες Ελληνικό πολεμικό πλοίο στην περιοχή αυτή , την ίδια στιγμή που σε περιοχές της Θράκης , του Αιγαίου και της Κύπρου ο Τουρκικός επεκτατισμός είναι γεγονός.


Επίσης να σημειωθεί ότι στο πρόσφατο πόλεμο στην Γάζα , η κυρία Μπακογιάννη κράτησε επίσης προκλητική στάση , δεν καταδίκασε τα εγκλήματα πολέμου στην περιοχή και επέλεξε και πάλι να κρατήσει αποστάσεις από τα γεγονότα.


Το κράτος του Ισραήλ αναγνωρίστηκε επίσημα και αποκαταστάθηκαν οι διπλωματικές σχέσεις το 1990 με πρωθυπουργό τον πατέρα της κ. Ντόρας Μπακογιάννη , Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.






Ακολουθεί το έγγραφο με την προσφώνηση (με τα έντονα κόκκινα γράμματα επισημαίνουμε τα πιο σημαντικά κομμάτια του εγγράφου) :



Η Δήμαρχος Αθηναίων, Ντόρας Μπακογιάννη, συναντήθηκε σήμερα με τον Πρόεδρο του Ισραήλ, Μοσέ Κατσάβ και του απένειμε το Χρυσό Μετάλλιο Αξίας της Πόλεως των Αθηνών.


Ακολουθεί η προσφώνηση της Δημάρχου Αθηναίων:


"Εξοχότατε κύριε Πρόεδρε,


Η πόλη των Αθηνών είναι ιδιαίτερα ευτυχής που υποδέχεται σήμερα, εδώ στο Δημαρχιακό Μέγαρο, την Εξοχότητά σας, την ερίτιμο κυρία Κατσάβ, καθώς και την υψηλή ακολουθία σας. Το εβραϊκό και το ελληνικό έθνος, κύριε Πρόεδρε, μοιράζονται πολλά κοινά χαρακτηριστικά. Είμαστε δύο έθνη που καταφέραμε, το καθένα με τον τρόπο του, αλλά και από κοινού, να επηρεάσουμε με τρόπο καθοριστικό την ιστορία και τον κόσμο των ιδεών. Ένα ακόμα κοινό μας χαρακτηριστικό είναι η μεγάλη μας αρχαιότητα και μακρά ιστορία.


Κατά την μακρά μας αυτή πορεία ζήσαμε ημέρες δόξας, αλλά και ύψιστης ταπείνωσης. Τα δύο μας έθνη πλήρωσαν πολύ ακριβά, κύριε Πρόεδρε, το μίσος και τον φθόνο των εχθρών τους. Η Ελλάς απώλεσε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων κατά τον 20ο αιώνα σε διωγμούς και γενικότερα σε πράξεις βίας. Ούτε αυτές οι μεγάλες θυσίες όμως δεν συγκρίνονται σε μέγεθος με το βαρβαρικό και αμείλικτα απάνθρωπο ολοκαύτωμα, που σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε κατά του εβραϊκού έθνους την περίοδο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Και θα ήθελα, στο σημείο αυτό, να σημειώσω ότι τίποτα δεν είναι πιο απεχθές σήμερα από την προσπάθεια ορισμένων - που ευτυχώς αποτελούν μικρές και απομονωμένες μειοψηφίες - είτε να αρνηθούν, είτε να υποβαθμίσουν το Ολοκαύτωμα.


Μια ακόμα ομοιότητα των δύο εθνών μας, κύριε Πρόεδρε, είναι η γιγάντια διασπορά τους σ' όλο τον κόσμο. Ομιλώντας για το εβραϊκό και το ελληνικό έθνος, αντιστοίχως, πολύ δύσκολα θα τα ταύτιζε κανείς απλώς με τους κατοίκους του εβραϊκού και του ελληνικού κράτους.



Κύριε Πρόεδρε,



Η Ελλάς και το Ισραήλ αποκατέστησαν πλήρεις διπλωματικές σχέσεις το 1990, κατά την περίοδο της πρωθυπουργίας του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, που βρίσκεται σήμερα εδώ μαζί μας. Η αναγνώριση αυτή δυστυχώς καθυστέρησε, αλλά δεν παύει να αντανακλά την πραγματική επιθυμία των δύο ιστορικών λαών μας, με τις γαλανόλευκες σημαίες, να αποκτήσουν επιτέλους το επίπεδο των σχέσεων που τους αξίζει. Το επίπεδο που η μακρά τους ιστορική και πολιτιστική γειτνίαση επιτάσσει.


Η Ελλάς απολαμβάνει από πολύ παλιά παραδοσιακές και καλές σχέσεων με τον αραβικό κόσμο και είναι ευτυχής που τις ίδιες σχέσεις απολαμβάνει σήμερα και με το Ισραήλ. Βρίσκεται επομένως η Ελλάς σε θέση, κύριε Πρόεδρε, να συμβάλλει, στο μέτρο των δυνατοτήτων της, στην επίλυση του Μεσανατολικού Προβλήματος, που δεν ταλανίζει μόνο την περιοχή μας και τον κόσμο, αλλά πρωτίστως τα ενδιαφερόμενα μέρη. Εμείς εδώ στην Ελλάδα πιστεύουμε βαθιά σε ένα Ισραήλ που θα ατενίζει το μέλλον με σιγουριά και αισιοδοξία, μέσα σε ασφαλή και μόνιμα σύνορα.


Πιστεύουμε, ακόμα, σε ένα ανεξάρτητο - και εξίσου ασφαλές - παλαιστινιακό κράτος, ικανό να αναπτύξει στο μέλλον πολύπλευρες και ειρηνικές σχέσεις με την χώρα σας.


Ελπίζω, τέλος, ότι η προσπάθεια η οποία άρχισε από την κυβέρνηση του Ισραήλ, για την οριστική επίλυση του προβλήματος, δεν θα ανακοπεί - και ότι το ίδιο σταθερή και ειρηνική θα είναι και η πολιτική βούληση της άλλης πλευράς.



Κύριε Πρόεδρε,



Γνωρίζω την αγάπη και την εκτίμηση με την οποία οι κάτοικοι του Ισραήλ περιβάλλουν την Ελλάδα και τον ελληνικό πολιτισμό. Τραγουδούν τα τραγούδια μας και πονούν όπως πονάμε. Διαβάζουν τους ποιητές μας και γνωρίζουν την ιστορία μας. Ζουν υπό καθεστώς δημοκρατίας, μιας έννοιας που γεννήθηκε εδώ, στην πόλη μας. Αντίστοιχα οι Έλληνες εκτιμούν και εκείνοι τα μεγάλα πνευματικά επιτεύγματα του εβραϊκού λαού και νιώθουν τα βάσανα που πέρασε κατά την μακρά του ιστορία. Πιστεύουν σε μια θρησκεία που γεννήθηκε στον τόπο σας και που αυτοπροσδιορίστηκε ως συνέχεια της δικής σας. Οι Έλληνες θαυμάζουν επίσης την θέληση και τη δεξιότητα με την οποία χτίσατε, επιτέλους, στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα, την δική σας κρατική στέγη.



Κύριε Πρόεδρε,



Ο Δήμος Αθηναίων σας τιμά σήμερα υπό την ιδιότητά σας ως Προέδρου του Ισραήλ, αλλά και ως ανθρώπου υψηλού προσωπικού και πολιτικού επιπέδου.


Διατελέσατε υπουργός σε μια πλειάδα αντικειμένων.Διατελέσατε επίσης δήμαρχος, κάτι που σας έφερε αναμφιβόλως σε στενότερη επαφή με αυτό το κέλυφος των σύγχρονων δημοκρατιών, την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Η σύζυγός σας συμβάλλει και εκείνη, με την σειρά της, σημαντικά στην κοινωνική ανάπτυξη του Ισραήλ. Η δράση της είναι πλούσια και η αφοσίωσή της στο κοινωνικό της έργο μεγάλη, όπως εξάλλου το καταδεικνύει και η ενεργός συμμετοχή της σε πολλές γυναικείες οργανώσεις, αλλά και σε οργανισμούς σχετικούς με την προστασία των παιδιών. Είμαστε ευτυχείς που βρίσκεται σήμερα και εκείνη κοντά μας.



Κύριε Πρόεδρε,



Η αποψινή τελετή είναι η τελευταία στην οποία παρίσταμαι ως Δήμαρχος Αθηναίων και είμαι ευτυχής που πρόκειται για μια τελετή προς τιμήν σας. Όπως γνωρίζετε ο πρωθυπουργός της Ελλάδος μου έκανε την τιμή να μου αναθέσει την ευθύνη για τη διαχείριση των εξωτερικών θεμάτων της χώρας. Και από τη νέα μου θέση θα εργαστώ για την περαιτέρω αναβάθμιση των σχέσεων της Ελλάδος με το Ισραήλ. Θα μου επιτρέψετε όμως να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, ολόκληρο το Δημοτικό Συμβούλιο, τους συνεργάτες μου και το σύνολο των εργαζομένων στο Δήμο Αθηναίων. Να τους ευχαριστήσω για την, όπως πιστεύω, θαυμάσια δουλειά την οποία κάναμε όλοι μαζί.



Πάνω απ' όλους όμως , κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις Αθηναίες και τους Αθηναίους για την αγάπη, τη στήριξη και την ενεργό συμμετοχή τους στην αναβάθμιση και τη διεθνή προβολή της πόλης μας.



Η Αθήνα δεν αποτελεί άλλωστε μόνο δική μας κληρονομιά, αλλά και παγκόσμιο σύμβολο, όπως και η αδελφή πόλη της Ιερουσαλήμ.



Και τώρα, κύριε Πρόεδρε, έχω την ύψιστη τιμή να σας απονείμω, εκ μέρους του Δημοτικού Συμβουλίου και των δημοτών μας, την σημαντικότερη διάκριση της ελληνικής πρωτεύουσας, το Χρυσό Μετάλλιο Αξίας της Πόλεως των Αθηνών.


Σας ευχαριστώ."




Ο Τρελοκαμπέρος ...


του Ενδυμίωνος.



Ιράν: 15 Φρουροί της Επανάστασης νεκροί από την επίθεση αυτοκτονίας.


Δεκαπέντε μέλη του σώματος των Φρουρών της Επανάστασης περιλαμβάνονται στους 42 νεκρούς της επίθεσης αυτοκτονίας στην επαρχία Σιστάν - Μπαλουτσιστάν του νοτιοανατολικού Ιράν, μετέδωσε σήμερα το ιρανικό ραδιόφωνο.


Τα ιρανικά μέσα έκαναν μέχρι σήμερα λόγο για έξι ανώτατους διοικητές των Φρουρών της Επανάστασης νεκρούς κατά την επίθεση της Κυριακής, την αιματηρότερη στο Ιράν από τον ιρανο-ιρακινό πόλεμο (1980-1988), χωρίς να αναφέρουν πόσοι άλλοι Φρουροί σκοτώθηκαν.


«Ο αριθμός των Φρουρών της Επανάστασης που έγιναν μάρτυρες ... κατά την τρομοκρατική ενέργεια στην επαρχία Σιστάν-Μπαλουτσιστάν είναι δεκαπέντε», μετέδωσε το κρατικό ραδιόφωνο, προσθέτοντας ότι οι Φρουροί οργανώνουν σήμερα τελετή στη μνήμη τους στην Τεχεράνη.


Ο υπαρχηγός των χερσαίων δυνάμεων των Φρουρών της Επανάστασης στρατηγός Νουράλι Σουστάρι και ο διοικητής τους στο Σιστάν - Μπαλουτσιστάν στρατηγός Ρατζαμπάλι Μοχαμαντζαντέχ περιλαμβάνονται στους νεκρούς.


Σύμφωνα με τα ιρανικά μέσα ενημέρωσης, η σουνιτική οργάνωση Τζουντολάχ (Στρατιώτες του Θεού), ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση αυτοκτονίας.


Η Τεχεράνη ισχυρίζεται ότι η οργάνωση υποστηρίζεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία και ότι διατηρεί δεσμούς με το σουνιτικό Πακιστάν. Η Ουάσιγκτον, το Λονδίνο και το Ισλαμαμπάντ αρνήθηκαν οποιαδήποτε σχέση με την οργάνωση.


Η επίθεση αντανακλά την αυξανόμενη αστάθεια που επικρατεί στην περιοχή του νοτιοανατολικού Ιράν που συνορεύει με το Αφγανιστάν και το Πακιστάν. Η φτωχή επαρχία του Σιστάν - Μπαλουτσιστάν κατοικείται από σουνίτες, που αποτελούν μειονότητα στο σιιτικό Ιράν και αποτελεί θέατρο βομβιστικών επιθέσεων και συγκρούσεων ανάμεσα στις δυνάμεις ασφαλείας, μπαλούχους σουνίτες και βαριά οπλισμένους εμπόρους ναρκωτικών.


Ο αρχηγός της ιρανικής αστυνομίας Εσμαΐλ Αχμάντι - Μογαντάμ δήλωσε ότι η επίθεση της Κυριακής είναι ξένης προέλευσης και φέρει τα ίχνη δυτικών μυστικών υπηρεσιών, μετέδωσε το ιρακινό πρακτορείο ειδήσεων Fars.


«Στο Σιστάν-Μπαλουτσιστάν θα εφαρμοσθούν ειδικά σχέδια ασφαλείας και οι γειτονικές χώρες πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Μαζί θα λάβουμε την απόφαση να αντιμετωπίσουμε του αντάρτες, τους τρομοκράτες και τους λαθρεμπόρους», είπε.


Οι φρουροί της Επανάστασης είναι επίλεκτο στρατιωτικό σώμα πιστό, στον ανώτατο ηγέτη του Ιράν αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ. Εχει αναλάβει την τήρηση της ασφάλειας σε σημαντικές συνοριακές περιοχές και η εξουσία του έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια.


Η οργάνωση Τζουντολάχ, η οποία κατηγορεί την ιρανική κυβέρνηση για εφαρμογή πολιτικής διακρίσεων εναντίον των σουνιτών στην νοτιο - ανατολική περιοχή του Ιράν, έχει κατηγορηθεί για πολλές αιματηρές επιθέσεις τα τελευταία χρόνια.


Η οργάνωση ανέλαβε την ευθύνη για την βομβιστική επίθεση εναντίον σιιτικού τεμένους στην ίδια περιοχή τον περασμένο Μάιο, με 25 νεκρούς και δηλώνει ότι μάχεται για τα δικαιώματα της σουνιτικής μειονότητας του Ιράν.


Η Τεχεράνη απορρίπτει τις κατηγορίες ότι εφαρμόζει πολιτική διακρίσεων απέναντι σε εθνοτικές και θρησκευτικές μειονότητες.


www.kathimerini.gr

Σε δρόμους , σχολεία , σχολές , γήπεδα , χώρους εργασίας υψώνουμε τα λάβαρα της Αντίστασης. «Λύκοι του Μοριά»: Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές και νεολαία.



«Λύκοι του Μοριά»


Την Τρίτη 13/10 έλαβε μέρος άλλη μια δυναμική παρουσία νέων Εθνικιστών και Εθνικοσοσιαλιστών στο γήπεδο του Αστέρα Τριπόλεως με αφορμή τον αγώνα της Εθνικής ελπίδων ενάντια στην ομάδα της Λιθουανίας.



Η Εθνική Ελπίδων διατήρησε την πολύ καλή επίδοση της και σε αυτό το παιχνίδι και κατάφερε να νικήσει 1 - 0 με γκολ του Κουτσιανικούλη στο ’78.





Τις προηγούμενες ημέρες είχε προηγηθεί εκ μέρους της συντακτικής ομάδας του Μαύρου Κρίνου και της Εθνικιστικής συσπείρωσης «Λύκοι του Μοριά» ενημέρωση συναγωνιστών της νοτιοανατολικής Πελοποννήσου για την ημέρα και ώρα έναρξης του αγώνα.



Είχαμε την ευκαιρία και σε αυτό το παιχνίδι να γνωρίσουμε πολλούς νεολαίους με έντονο το πατριωτικό συναίσθημα και εθνικοεπαναστατικές συνειδήσεις. Νέους που παρόλο το μικρό της ηλικίας τους αντιστέκονται με δύναμη και θάρρος ενάντια στην παγκοσμιοποίηση και στο δηλητήριο που διοχετεύει καθημερινά το κράτος είτε μέσω της τηλεόρασης και του life style είτε ακόμα και μέσα από το ανθελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Συμμετείχαν στην δυναμική παρουσία στις εξέδρες του γηπέδου συναγωνιστές από Σπάρτη , Τρίπολη , Μεγαλόπολη και Καλαμάτα.


Να σημειωθεί ότι οι συναγωνιστές που βρέθηκαν στο γήπεδο δεν ήταν όλοι ανένταχτοι ή αυτόνομοι Εθνικιστές και Ε/Σ αλλά κάποιοι από αυτούς υποστηρικτές οργανωμένων κινήσεων του «χώρου».



Η παρουσία τους - τόσο την Τρίτη όσο και τις 2 προηγούμενες φορές - είναι η καλύτερη απάντηση στους συκοφάντες και λασπολόγους που διαδίδουν φήμες και ψεύδη σε σχέση με Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές που πλέον έχουν επιλέξει την αυτόνομη πολιτική δράση.



Ως αυτόνομοι Εθνικοσοσιαλιστές και Εθνικιστές ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΛΕΥΡΑ με νέους συμπατριώτες μας και στρατιώτες / μαχητές των ιδεών του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού δεν έχουμε να χωρίσουμε το παραμικρό όπου και αν ανήκουν όποια παράταξη / κίνηση και αν στηρίζουν. Δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα τους πούμε σε ποιο μετερίζι θα πολεμήσουν για ένα καλύτερο αύριο. Μόνοι τους θα βρουν τις απαντήσεις που ψάχνουν.



Δεν μας ενδιαφέρει τι λένε για τους αυτόνομους / ανένταχτους συναγωνιστές τα διάφορα παπαγαλάκια κατά καιρούς όποιοι και αν είναι , σε όποια θέση και πόστο και αν βρίσκονται. Παίρνουν την απάντηση που τους αξίζει είτε μέσα στο διαδίκτυο είτε έξω από αυτό με παρεμβάσεις , δράσεις και πολιτικές κινήσεις.



Η επικοινωνία μας με δεκάδες συντρόφους από όλες τις αληθινά αντικαθεστωτικές ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ομάδες και συνιστώσες του Εθνικοεπαναστατικού χώρου η συνεργασία και η αλληλεγγύη δίνει το ξεκάθαρο μήνυμα σε όλους αυτούς που επιδιώκουν να διαστρεβλώσουν τα πράγματα και να τα παρουσιάσουν μέσα από παραμορφωτικούς φακούς. Δεν θα αφήσουμε τους διάφορους τυχάρπαστους να παίξουν τα μικροπολιτικά τους παιχνίδια πάνω στις πλάτες νέων συναγωνιστών.



Ας ασχοληθούμε όμως ξανά με την πιο σημαντική παράμετρο της παρουσίας μας στο γήπεδο.

Δεν το κρύβουμε στο ελάχιστο ότι στο γήπεδο βρισκόμαστε για να στρατολογήσουμε νέους και νέες στις τάξεις του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού. Έτσι λοιπόν δεν πηγαίνουμε στις εξέδρες απλά για να φωνάξουμε κάποια συνθήματα αλλά προχωράμε μερικά βήματα ακόμα παραπέρα.




Βήματα που έχουν σχέση με την αυτοοργάνωση και την αυτόνομη έκφραση.



Μακριά από εμάς τακτικές που δεν εξυπηρετούν στο παραμικρό και κινήσεις που έχουν αποδειχτεί στο παρελθόν λανθασμένες. Χρειάζονται κινήσεις ουσίας , κινήσεις με τακτική και ουσιαστικό στόχο τόσο στα γήπεδα όσο και στους χώρους εργασίας , στις σχολές στις γειτονιές και στα σχολεία.



Πρέπει να είμαστε παντού , πολιτικά ευέλικτοι , κινούμενοι με τακτική και σωστή σκέψη αλλά και πολύπλευρο τρόπο δράσης με σκοπό την διάδοση του μηνύματος στις φλογερές ψυχές και συνειδήσεις.


Σαν λύκοι ανάμεσα στα πρόβατα της αστικής δημοκρατίας.



Έτσι λοιπόν με πρωτοβουλία μελών της σ.ο. του Μαύρου Κρίνου και εκ μέρους του Εθνικιστικού Μετώπου «Λύκοι του Μοριά» - που αποτελεί μια νέα Παμπελοποννησιακή Εθνικοσοσιαλιστική συσπείρωση - προχωρήσαμε σε ευρεία διανομή δεκάδων cd-r με 17 εξαιρετικά μουσικά κομμάτια από γνωστές και αξιόλογες μπάντες της Ελληνικής Εθνικοσοσιαλιστικής σκηνής όπως :Pogrom , Boiling Blood , No Surrender , Mahen κα. με έντονο το αντικαπιταλιστικό στοιχείο στον στίχο.





Να σημειωθεί ότι η μαζική παραγωγή των cd-r πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία Αυτόνομων συντρόφων της Καλαμάτας.


Η μουσική αποτελεί άλλο ένα πολύτιμο όπλο και μέσο ( και σε καμιά περίπτωση σκοπό ) για την ακόμα μεγαλύτερη διάδοση των ιδεών μας.



Παράλληλα με την ΔΩΡΕΑΝ διανομή της μουσικής σε νέους και νέες μοιράσαμε κάρτες με στοιχεία επικοινωνίας. Μπορεί να φαίνεται παράξενο σε μερικούς συναγωνιστές αυτή η κίνηση αλλά πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο σημερινός νέος / νέα είναι άκρως εγκλωβισμένος / η στους ρυθμούς μιας παρανοϊκής νεοελληνικής κοινωνίας , προσπαθεί να επιβιώσει μέσα σε ρυθμούς εξωφρενικούς. Πέρα από την κοροϊδία με τις δεκάδες ώρες στα φροντιστήρια , με ένα εκπαιδευτικό σύστημα να ζητάει όλο και περισσότερη υποταγή στις πρακτικές του σάπιου δημοκρατικού κόσμου είναι λογικό κάποιες φορές να μην ξέρει πως και που θα βρει αυτούς τους «καταραμένους φασίστες».



Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι υπάρχουν νέοι και νέες που δεν διαβάζουν εφημερίδες του «χώρου» ή περιοδικά και εθνικιστικά φάνζιν , υπάρχουν δεκαεξάχρονοι και δεκαεπτάχρονοι που δεν ξέρουν ή δεν τολμούν να επικοινωνήσουν μαζί μας.


Άρα είναι στο χέρι μας να τους δείξουμε και τον τρόπο να έρθουν σε επαφή μαζί μας αλλά και πάνω από όλα να τους κάνουμε να καταλάβουν ότι καθημερινά το ανθελληνικό κράτος του Γιωργάκη και του Κωστάκη , τα μμε , το σχολικό σύστημα και η πλειοψηφία των καθηγητών δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να σφίγγουν γύρω από τα χέρια τους όλο και πιο πολύ τις χρυσές χειροπέδες της σάπιας καθεστωτικής νοοτροπίας και ανθελληνικής ψευτοδιανόησης.



Εθνικοσοσιαλιστική Συσπείρωση «Λύκοι του Μοριά»







Καλούμε Τους Λύκους Σου
Καλούμε τους λύκους σου
Και καλούμε την λόγχη σου
Καλούμε και τους δώδεκα


Απ' τον ουρανό κάτω 'δω σε μας.
Προ πάντων καλούμε Εσένα.
Τώρα έρχεται το άγριο κυνήγι,
Τώρα ας ηχήσει το κέρας ξανά,


Κανένας θρήνος για τους νεκρούς.
Ο εχθρός έχει ήδη πέσει
Πριν το πρωϊνό ξεπροβάλει.
Το θήραμα δεν έχει όνομα,


Ο εχθρός δεν έχει πρόσωπο,
Το σφάγιο δίχως σπορά,


Δίκαιο είναι το δικαστήριο.
Παρελθόν πια η συγκομιδή,
Η ήρα καθημερινά πωλείται,
Τα κοράκια τώρα απαιτούν
Την οφειλόμενη τους μερίδα.


Το κυνήγι έχει ξεκινήσει:
Τώρα, Κύριε, η δόξα σου
μας στηρίζει!

Friedrich Hielscher


Ίων Δραγούμης.



''Σιχαίνομαι τη φρονιμάδα σου. Αν μπορούσα να καταστρέψω μονος μου το κρατος το Ελληνικό θα το έκανα αμεσως. Τι χρησιμεύει ενα κράτος Ελληνικό που αντί κάθε άλλη εξωτερική πολιτική διορίζει προξένους στην Ανατολή και πρεσβεις στη Δυση και τους ξεπροβαδίζει με την μονάκριβη ευχή και οδηγία ''προσέχετε να μην γεννάτε ζητήματα'', Αν το κράτος δεν νοιώθει τι μπορεί και τι πρέπει να κάνει, δεν αξίζει να ζει.


Έχουμε δυνάμεις αμέρητες και στην Μακεδονία και στην Θράκη και σε όλη την Ανατολή. Και αν το κράτος δεν τις ξερει, δεν θα πει πως πρέπει να μην τις ξέρω και εγώ. Και αν το κράτος τις αφήνει κρυμμένες ή σκόρπιες και δεν θέλει να τις περιμαζέψει, δεν είναι λόγος να μην τις περιμαζέψω εγώ, ή τουλάχιστον να προσπαθήσω. Ναι εσύ θα σώσεις το ρωμέικο, ω φρόνιμε. Ο καθένας πρέπει να ξέρει ότι σε αυτόν έλαχε να σώσει το έθνος του, έτσι θα προσπαθήσουν πολλοί και θα το σώσει όποιος μπορέσει. Και αλήθεια να ήταν πως ούτε έναν Ελληνα δεν βρίσκεις στην Μακεδονία, πρεπει να ειναι Ελληνική η Μακεδονία.


Άλλα κράτη αρπάζουν πολιτείες και χώρες και εμείς, και εκείνα που είναι δικά μας, και εκείνα δεν κρατούμε. Σκιαζόμαστε μην μας πουν οι Ευρωπαίοι πως δεν είναι δικά μας. Με ντροπή μας μεγάλη και δειλά-δειλά ξεστομίζουμε πως έχουμε κάποια επιρροή στην Μακεδονία , γιατί τι θα πει η κοινή γνώμη αν μας ακούσει; Αφού οι βούλγαροι την έχουν στο μάτι την Μακεδονία και φωνάζουν και την θέλουν δική τους, ταιριάζει να μην την θέλουμε εμείς;


Δεν με μέλει αν βάλω σε δύσκολη θέση την κυβέρνηση, μια κυβέρνηση που δεν την σέβομαι, δεν είμαι καμωμένος για την κυβέρνηση η για το κράτος, έγινα για το έθνος, και το ξέρω επειδή γι' αυτό ίσα-ίσα πονώ. Για την κυβέρνηση μου έρχεται σιχαμός και καταφρόνια, άμα συλλογίζομαι την κυβέρνηση ξεπέφτω, μαργώνω και μαραίνομαι. Σηκώνομαι, ξανοίγω και ανθοβολώ άμα νοιώθω τον Ελληνισμό.


Σε όποια γωνιά του Ελληνισμού και αν βρεθώ, θα πασχίζω πάντα να δυναμώνω, να ξυπνώ, να ζωντανεύω την ψυχή του, και ας γίνει οτι γίνει. Ξυπνώ καθε ύπνο, κεντρίζω καθε βαρεμό, συνδαυλίζω κάθε στάχτη, ξεσκεπάζω καθε σπίθα κρυμμένη και ανάβω κάθε φωτιά σβησμένη, βγάζω κάθε πνοή κουρασμένη και παίζω κάθε χορδή σιωπηλή.Ξυπνώ, ξυπνώ, ξυπνώ . ''


ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ

Υλοζωισμός και Πολυθεϊσμός.



του Ενδυμίωνος.


Ο υλοζωισμός ή παμψυχιαρχία ή ψυχοκρατία, στηρίζεται στη φιλοσοφική αρχή της μη δημιουργίας του κόσμου, αλλά της αυτόνομης ‘’γεννήσεως’’ και αυτοεξελίξεως. Είναι σκόπιμη η μη χρησιμοποίηση του όρου ‘’γένεσις’’, εκ του ρήματος γίγνομαι, εφόσον αυτή προϋποθέτει πλάστη και δημιούργημα, κάτι στο οποίο ποτέ δεν πίστεψαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, οποιασδήποτε σχολής και τάσης.





Αντίθετα εις τη περίπτωση της γέννησης, εκ του γεννώ, το αίτιον και το αιτιατό συμπίπτουν, όσον αφορά την οντολογική τους διάσταση, απλά εκφράζονται ποικιλοτρόπως υποστατικά, έχοντας το αυτεξούσιο της εξέλιξης ή της έκπτωσης. Βέβαια η θεωρία του υλοζωισμού, που αναπτύχθηκε κυρίως στα παράλια της Ιωνίας από τους ‘φυσικούς’ φιλοσόφους (Θαλής «ο κόσμος είναι όλος έμψυχος και δαιμόνων πλήρης», Αναξίμανδρος, Ηράκλειτος κ.α.) και συμπληρώθηκε λίγο αργότερα από τους Στωικούς, δε σταματά εδώ.


Η δημιουργηθείσα ύλη, παρόλη τη διάσπαση που υπέστη, διατηρεί τα αρχέγονα χαρακτηριστικά της, έστω και ασυνειδήτως. Οι απτές, φυσικά για τ’ ανθρώπινα δεδομένα, αισθήσεις δεν λειτουργούν εις όλες τις μορφές της ύλης εξίσου ποιοτικά, παρά ταύτα όλα τα πραγματικώς νοούμενα αντικείμενα είναι εν δυνάμει και υποκείμενα, έχουν την προοπτική της απόκτησης ή εξέλιξης των αισθήσεων, της συνείδησης και επομένως και της αυτοδιάθεσης.


Η εδραίωση της πίστης στην εν δυνάμει τελειότητα του κόσμου έγινε με τη συνδρομή του ελληνικού λόγου και βασίστηκε στην αυταπόδεικτη για τον ελληνισμό πεποίθηση ότι η πανάγαθη πρώτη Αρχή του παντός δεν μπορεί να δημιουργήσει ένα ακαλλές και ατελές κτίσμα. Για την ακρίβεια δεν μπαίνει καν στον κόπο της ‘’δημιουργικότητας’’, αφού έτσι αυτομάτως θα έπρεπε να ακολουθoύσε ορισμένους νομοτελειακούς κανόνες, άρα θα υπαγόταν και αυτή η Αρχή εις μία άλλη Αρχή και ούτω καθεξής.


Για τον ελληνισμό, θεός και κόσμος αποτελούν τις δύο όψεις της αυτής πραγματικότητας. Όταν τ’ αντικείμενα του κόσμου θεωρούνται με τον πεζό και πρακτικό τρόπο της καθημερινότητας, τότε είναι πράγματα κοσμικά. Όταν όμως γίνονται αντιληπτά στη βαθύτερή τους ουσία, τότε μετατρέπονται σε θεϊκά σύμβολα ή εκφανείς θείες παρουσίες. Ιδιαίτερα εκεί όπου στον κόσμο παρουσιάζονται εκπλήσσουσες συσσωρεύσεις δύναμης ή απίστευτες εκφράσεις κάλλους, η έκπληξη και ο θαυμασμός που προκαλείται, παίρνει το χαρακτήρα θρησκευτικής ευλάβειας. Τότε, τα όντα ή φαινόμενα που προκάλεσαν το δέος γίνονται θεόμορφα στοιχεία λατρείας. Αυτή είναι η ρίζα του ‘’παρεξηγημένου’’ και διαστρεβλωμένου από τους χριστιανούς ελληνικού πολυθεϊσμού, και από εκεί πηγάζει και ο περίφημος ανθρωπομορφισμός των αρχαίων Θεών.


Για τον ελληνικό λόγο, η εβραιοβιβλική δημιουργία του κόσμου από τον θεό είναι ασύλληπτη και ουτοπική, γιατί εξυπονοεί την προΰπαρξη μιας υπερβατικής αρχής που δρά έξω από τον κόσμο, και κάποια στιγμή!! αποφασίζει να δημιουργήσει κάτι έξω από τον εαυτό του. Τέτοια υπερβατική αρχή δεν υπάρχει για τους Έλληνες. Ο ελληνισμός πάντοτε προβάλλει μια έμφυτη, πρώτη και εγκόσμια Αρχή, η οποία κατά φυσική νομοτέλεια αναπαράγεται και γεννά τον κόσμο, την τάξη και την αρμονία του, από ένα υπάρχον προγενέστερο χάος. Για τον λόγο ακριβώς ότι θείον και φύσις είναι το ίδιο, η κοσμογένεση, τόσο στη μυθολογικότερη όσο και στη φιλοσοφικότερη έκφανσή της, είναι παράλληλη ή ταυτόσημη με τη θεογένεση (δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα ‘’λογικότητας’’, δηλαδή αναγκαιότητας αρμονίας-αισθητικής και ηθικής, από την κλασική τραγωδία, όπου οι άνθρωποι, οι ήρωες και οι θεοί, μέσα στην ετερότητά τους, υπακούουν τελικά όλοι σ΄΄ένα ‘ήθος’ κοσμικής, έλλογης αρμονίας). Έτσι, στην ‘’κλειστή οντολογία’’ της ελληνικής σκέψης, η γέννηση του κόσμου (κοσμογονία) συμπίπτει με τη (θεογονία).


Η θεία δύναμις δεν είναι κατά ανάγκην θετικό προσόν, εφόσον υπάρχουν και αρνητικές εξωκοσμικές δυνάμεις. Όπως αναφέρει η Πυθαγόρεια φιλοσοφία, το θείο είναι φυσική φορά, αφ’ ης στιγμής διεσπάσθη η ενιαία θεότης, το Εν, δια της διαδιπλώσεώς του εις δύο και ακολούθως εις περισσότερα πρότυπα, δεν ήταν δυνατόν παρά να επικρατήσει βαθμιαίως εις ολόκληρο το σύμπαν το φαινόμενο της διασπάσεως, ούτω δε λόγω της βαθμιαίας εκδιπλώσεως, παρατηρείται συνεχής εκφυλισμός, μέχρις ότου τέλος παράγεται η ύλη, χωρίς όμως απ’ την άλλη να χάνεται η ψυχική ιδιότητα των όντων. Έτσι, λόγω της παρατηρούμενης καταπτώσεως δια της βαθμιαίας απομακρύνσεως από το πρωταρχικό θείο Εν, το σύμπαν, κατά την προς τα κάτω φοράν του υποβαθμίζεται και καθίσταται συν τω χρόνω ατελέστερον τόσο, ώστε ακόμα και οι τελειότερες ψυχοσωματικές βαθμίδες, όπως ο άνθρωπος, να δύνανται ελάχιστα να προσεγγίσουν τη θεία ολότητα.


Επομένως οι δύο αυτές κοσμικές πραγματικότητες, το φωτεινό επέκεινα και το υλικό ενταύθα, ακολούθησαν δύο διαφορετικούς δρόμους, γι’ αυτό και η γνώση του ανθρώπου δεν είναι τίποτα παραπάνω από την αρχή και όχι η τελείωσις, όπως υποστηρίζουν οι αποκαλυπτικές λεγόμενες θρησκείες. Την αλήθεια τη γνωρίζουν μόνο οι Θεοί, και ο άνθρωπος καλώς ή κακώς είναι καταδικασμένος μεν να μη τη νοήσει ποτέ εντός αυτού του κόσμου, αλλά ευλογημένος να τη βιώνει καθημερινά μέσα στην φυσική πολυπλοκότητά της.


Αποτέλεσμα αυτού είναι η ταύτιση του πραγματικού με το ιδεατό, και αυτό επιτυγχάνεται με την ανακάλυψη των επιμέρους τύπων της φυσικής τελειότητας. Ενδεικτική περίπτωση βρίσκουμε στις αρχαίες εικαστικές τέχνες, κατεξοχήν στην πλαστική, όπου η μορφή, χωρίς ν’ απολέσει κανένα από τα φυσικά χαρακτηριστικά του παρισταμένου είδους, ανάγεται στην ιδανική αισθητική τελειότητα. Το αρχέτυπο φυσικό κάλλος, το οποίο αναπαράγουν τα αρχαία αγάλματα είναι ταυτόχρονα και υπαρκτό φυσικό γεγονός και ιδίωμα της ενδοκοσμικής θεότητας. Το να μη μπορεί ο άνθρωπος να διακρίνει με σαφήνεια αν μια συγκεκριμένη έξοχη λάμψη ωραίου ή δύναμης αποτελεί φυσική τελειότητα ή αναφέρεται στην επιφάνεια, δηλαδή την επί γης παρουσία ενός Θεού, δεν σημαίνει ότι αυτός είναι δεισιδαίμων και ειδωλολάτρης( άστοχος, μεσαιωνικής προελεύσεως χαρακτηρισμός) αλλά ότι τιμά τον εξώτερο της διάνοιας του κόσμο, ο οποίος αντανακλάται στην ψυχή του, σεβόμενος επομένως έτσι και τον ίδιο του τον εαυτό, αντιλαμβανόμενος παράλληλα και τον ιερό σκοπό του ερχομού του στη ζωή. Συμμετέχουμε, ως χοϊκά πλάσματα, στην ενότητα του σύμπαντος, που το διέπουν οι ίδιοι νόμοι, από το ελάχιστο μόριο της ύλης έως τον πιο απομακρυσμένο πλανήτη, αλλά η αρχέγονη γνώση καθοδηγεί ασυνειδήτως τα βήματά μας προς το αρχικό επέκεινα.



«Η ζωή μας είναι ένας τελεστήριος αγνισμός μπροστά στη φλόγα της αρετής - Λιαντίνης, Γκέμμα.»



Ο Μύθος δεν είναι το αντίθετο της αλήθειας, αλλά οι καταστατικές αρχές που στηρίζουν ένα πνευματικό φαινόμενο ή έναν μεγάλο πολιτισμό, όπως ο ελληνικός, και τον βοηθούν να βρεί αυτό που είναι λησμονημένο, τη λήθη για το θείο, τη γνώση της α-λήθειας. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να πούμε πως ο βασικός Μύθος του ελληνισμού είναι η εμμένεια του θείου στον κόσμο και η θεία επάρκεια της φύσης. Στην διαλεκτική πορεία αυτή της θεολογικής σκέψης των αρχαίων Ελλήνων, ο πρωτοεμφανιζόμενος πανθεϊσμός (φύση και θεός είναι ένα) λατρευτικά δεν μπορούσε να λειτουργήσει, αφού ο πανθεϊσμός δεν μπορεί να αυτολατρευτεί. Ο πολυθεϊσμός επομένως και φιλοσοφικά και εμπειρικά απλοποίησε τη σχέση αυτή, κόσμου-υπερβατικού, σημαίνοντος-σημαινόμενου και αποτέλεσε το μέσο προς τη θεοπτεία, προς τη γνώση και ανα-γνώριση της περιβαλλούσης φύσης αλλά και του προσωπικού Είναι.


Μέσα στο λαμπρό ναό της φύσης ο άνθρωπος αισθάνεται δέος και θαυμασμό, αλλά μαζί γνωρίζει τη μεγαλύτερη αλήθεια του σύμπαντος. Παρατηρώντας το φυτό να ξετυλίγεται, από σπόρος σε καρπός και να ξαναγυρίζει στον σπόρο απ’ όπου ξεκίνησε, μαθαίνει ο άνθρωπος να θεολογεί, ν΄ ανακαλύπτει τη θεία ουσία που συνενώνει το άπαν, μέσα από τον κύκλο της ζωής. Ιδιαίτερα για τον Έλληνα, η φύση δε στάθηκε καθόλου φειδωλή στις προσφορές της. Απέραντη ποικιλία, αρμονία, διαύγεια, ζεστασιά και γαλήνη. Αλλά και ο Έλληνας της το ανταπέδωσε, αφού τη λάτρεψε σωστά, την τίμησε αδόλως, την ύμνησε με μέτρο, την εκλογίκευσε με σεβασμό πάντα στα μυστήριά της.


Αυτή λοιπόν η ιερή μας σχέση με την πλάση, και η αμοιβαία συν-διαλλαγή με το άρρητο έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις θρησκείες της λογιστικής ανταμοιβής και των φρικιαστικών τιμωριών, στις θρησκείες όπου προβάλλεται το θαύμα (η μεγαλύτερη διαστροφή της φυσικής τάξης και αρμονίας), ως απόδειξη ύπαρξης αυτών, και ανάγεται η προσευχή ως εύκολη λύση κάθε τυχάρπαστης ανάγκης (πολύ σωστά ο Γάλλος Ambrose Bierce την όρισε με τα εξής λόγια : προσευχή είναι η αίτηση να καταργηθούν οι νόμοι του σύμπαντος για χάρη ενός μοναδικού αιτούντος, ο οποίος μάλιστα έχει εξομολογηθεί προηγουμένως πως είναι ανάξιος).


Ο άνθρωπος και το σύμπαν είναι δύο πραγματικότητες, που η μία χωρά μέσα στην άλλη, έμψυχος κόσμος και οι δύο, που πορεύονται στο δρόμο που λέγεται χρόνος. Ο Έλληνας όμως τίμησε εξίσου τις πραγματικότητες αυτές, αποφεύγοντας την εύνοια προς τη μία εις βάρος της άλλης. Η ψυχή, ως αθάνατη, είχε κοινή καταγωγή με τους επίσης αθάνατους Θεούς. Από την άλλη και το σώμα, η ύλη, περιβαλλόταν με τιμή και φροντίδα, και αυτό αποδεικνύεται από το εξής. Η ελληνική κοσμοθεωρία, όταν αναφερόταν σε μεταθανάτια κατάσταση, πάντα μιλούσε για ‘’σωτηρία’’. Αυτό εξηγεί ότι ο ελληνισμός επιζητούσε τη διατήρηση του υποστατικού Είναι, αφού σώζω= διατηρώ, απλά η συνέχεια θα εξελισσόταν σε κάποια άλλη μορφή, χωρίς να υποτιμάται όμως και η παρούσα. Επομένως εάν υπάρχει σωτηρία, αυτή πρέπει να βρίσκεται μέσα στην ίδια τη φύση του κόσμου, αφού και οι θεοί υπάρχουν εντός αυτού.


Αντίθετα με τον κλασσικό ελληνισμό, όπου η νόηση των υπεραισθητών αρχών του σύμπαντος είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την λατρεία των αισθητών τελειοτήτων, στις τρείς μονοθεϊστικές θρησκείες ο πιστός επιζητά την λύτρωση, ήτοι την απελευθέρωση (λύτρον = το αντίτιμο για την εξαγορά ενός αιχμαλώτου) και αυτή η αντίληψη υπονοεί μία κατάσταση ‘’δουλείας’’ από την οποία ο άνθρωπος προσπαθεί να ξεφύγει, μια άρνηση της ίδιας της ζωής, μια διάθεση φυγής έξω από τον κόσμο.


Ο κόσμος λοιπόν δεν είναι φύσει κακός, εξάλλου η άγνοια για το θείο δεν είναι επιλήψιμη, γιατί η φύση είναι ατελής γνωσιολογικά. Οντολογικά, η τελείωσις του ανθρώπου είναι δυνατή, μόνο όταν καταστεί συνειδητή η θεότητα του σκοτισμένου ανθρώπινου Eγώ.

Faethon.

Οι Faethon είναι ένα μουσικό συγκρότημα που κινείται στο ύφος του folk / heathen Black Metal με επιρροές από την παλιά Νορβηγική , Πολωνική και Ελληνική σκηνή ως επί το πλείστον. Αποτελείται από ένα άτομο και δημιουργήθηκε το 2004.







Έως τώρα έχουν κυκλοφορήσει 3 demo, ονομαστικά:


1) “Faethon”

2)” Europa uber alles” και

3) “Pagan Revival”.



Αναμένεται ο εδώ και καιρό καθυστερημένος πρώτος δίσκος με τίτλο “Immortal Ancient Spirit”, καθώς και μια επανακυκλοφορία του τελευταίου demo.



Επικοινωνία:


www.myspace.com/faethonhellas



Περιοδικό "Αντίδοτο" τεύχος 19 σε μορφή .pdf



Με πρωτοβουλία συντρόφων υπάρχει η δυνατότητα να αποκτήσετε το 19ο τεύχος του εξαιρετικού περιοδικού Αντίδοτο σε ψηφιακή μορφή.


Σχετικός σύνδεσμος :




Κατασκευή πανό.

H λινάτσα είναι το πιο συνηθισμένο.


Το πανό το βάφεις με πλαστικό συνήθως χρώμα και το αφήνεις κάτω να στεγνώσει τουλάχιστον 5 ώρες πριν το σηκώσεις.


Για να το βάψεις χρειάζεσαι πινέλο, ή ρολό άμα θες να το κάνεις πιο ευανάγνωστο.


Το ρολό να χει μήκος περίπου το μέγεθος των γραμμάτων που θες.


Τα ξύλα να είναι ισομήκη , με μήκος που εσύ επιθυμείς ανάλογα με το πόσο ψηλά θες να το σηκώσεις.


Το πανί το καρφώνεις στα ξύλα με προκάκια ή με συρραπτικό ανοιχτού τύπου (επαγγελματικό).


Πριν σηκώσεις το πανό του κάνεις και μερικά σχισιματάκια με ένα μαχαιράκι για τους αέρηδες.


Τα υλικά που είπα μπορείς να τα βρεις σε χρωματοπωλεία , σιδεράδικα , κλπ.



Ουγγαρία : Εθνική Αντίσταση.

Το πολιτικό μεθύσι.

« Τι τη θέλω τη ζωή
αν δεν έχω επιρροή
τι τη θέλω την πατρίδα
χωρίς εξουσία ελπίδα ;
να με ιδεί εξουσιαστή
η πατρίδα κι ας χαθεί
λυτρωτή της να με κράξει
και , στο διάολο ας βουλιάξει ! »


Ανδρέας Λασκαράτος (1811-1901)



Η συνέντευξη του Αριστοτέλη Καλέντζη στο "Blood and Honour Hellas". Απρίλιος 2008.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ B&H HELLAS



( Μουσικοπολιτικός Οργανισμός Αίμα και Τιμή )







Πρώτα απ ‘όλα είναι τιμή μας να σε φιλοξενούμε στην ιστοσελίδα. Σε ευχαριστούμε.




Η τιμή είναι δική μου απευθυνόμενος σε νεώτερους Συναγωνιστές , γνωστού όντος ότι η Ζωή και ο Κόσμος ανήκει στους Νέους!



Μπορείς να μας πεις πόσο χρονών είσαι τώρα πια και πότε ξεκίνησες την εμπλοκή σου στον Εθνικοσοσιαλιστικό χώρο ;



Είμαι 56 και επειδή ο Εθνικοσοσιαλισμός αποτελεί Βιοθεωρία και όχι εμπλοκή, Εθνικοσοσιαλιστής είμαι εκ … χρωμοσωμάτων και όχι επικτήτως …



Είναι γνωστή η καταδίκη σου και η βαρύτατη ποινή που έλαβες κατά το παρελθόν από τις δημ(ι)οκρατικές δυνάμεις. Μπορείς να μας μιλήσεις για εκείνα τα περιστατικά ;



Κατεδικάσθην με συνοπτικές διαδικασίες και με κατασκευασμένη από την Κ.Υ.Π. κατηγορία κατά προσωπική εντολή του αλήστου αθλιότητος Κώστα Καραμανλή, παραμονές εκλογών του 1977. Η «περίπτωσή» μου υπήρξε ένα προεκλογικό κυβερνητικό «πυροτέχνημα» προκειμένου να τρομοκρατηθεί το σώμα των ψηφοφόρων από το εικονικό φόβητρο της «τρομοκρατίας» πειθόμενο για την δήθεν αποτελεσματικότητα της Ν.Δ. έναντι αυτής και, κατά την συνέπεια, την στήριξή της.


Ως γνωστόν, συνελήφθην μήνα Φεβρουάριο του 1977 και λίγο πριν την ημέρα των εκλογών (Νοέμβριος 1977) είχα κιόλας «καταδικασθεί» σε κάθειρξη και χωρίς (τότε) ύπαρξη Εφετείου, ρεκόρ χρόνου που δεν έχει ξανασημειωθεί στα ελληνικά δικαστικά χρονικά !



Κατά την διάρκεια της κάθειρξής σου, ξέρω ότι είχες υποστήριξη από κάποιους συντρόφους ενώ από κάποιους όχι. Έχεις κάποιο ‘παράπονο’ ή νιώθεις ευγνωμοσύνη για κάποια πρόσωπα ;



Οι Σύντροφοι ήσαν και βρίσκονται δίπλα μου κι εγώ, ευγνώμων προς αυτούς, ανάμεσά τους ! Οι λοιποί, ως μη Σύντροφοι, φυσικό είναι να ακολουθούν τους δρόμους τους οποίους περιστασιακώς επιλέγουν και, βεβαίως, τους ευγνωμονώ κι αυτούς διότι απέχουν της συνοδοιπορίας από δρόμου καθαρού . Η Φύση είναι αλάνθαστη !



Σε παρακαλώ μπορείς να μας πεις λίγα πράγματα για τις οργανώσεις ΕΝΕΚ και Νέοι Εθνικοσοσιαλιστές ;


Γενικά, ώστε να μαθαίνουν οι νεότεροι, μπορείς να μας πεις για άλλες άξιες οργανώσεις ή ομάδες συναγωνιστών εκείνης της εποχής (’70-’80) που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστές στο ευρύ Eθνικοσοσιαλιστικό κοινό ;



Ουδέποτε ανήκα και δεν ανήκω σε «Οργανώσεις». Ο Εθνικοσοσιαλισμός αποτελεί Αρχή βίου και, ως εκ τούτου, δεν συγχωρεί το «ιδεολογικώς συνεταιρίζεσθαι» ! Οι απλώς, Πατριωτικές Οργανώσεις (ακόμη και οι καλοπίστως Εθνικοσοζιαλίζουσες) καλώς κάνουν και υπάρχουν. Όμως, ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι πολύ περισσότερο από ένα κοινό «συνεταιρίζεσθαι» ή αν θέλετε «συνασπίζεσθαι» με αποτέλεσμα ένας Εθνικοσοσιαλιστής να κινείται μακράν…



Το βιβλίο σου "Δημοκρατία 80 - Κάτεργο" πραγματικά είναι υπέροχο για πολλούς λόγους και ο σημαντικότερος γιατί πρόκειται για τα προσωπικά σου σκληρά βιώματα στην φυλακή. Παρόλο αυτό , το συγκεκριμένο αλλά και όλα τα έργα σου δεν είναι και τόσο διαδεδομένα , τι πιστεύεις γι’ αυτό ; Σε παρακαλώ δώσε μας μια πλήρη βιβλιογραφία σου.



Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελεί ένα χρονικό των δύο πρώτων χρόνων της φυλακίσεώς μου. Τα επόμενα δέκα υπήρξαν πολύ πιο συναρπαστικά από πλευράς εμπειριών, όμως …


…Όμως όλες αυτές τις εμπειρίες χαίρομαι να τις κρατώ προς ιδίαν τέρψη, ίσως διότι αποτελούν μέρος - πιά - της υπάρξεώς μου.


Κατά την διάρκεια της φυλακίσεώς μου συνέγραψα εκτός του προαναφερθέντος βιβλίου και τα:



«Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΠΛΕΥΡΗ» (1980) οι αταξίες ενός πατριώτη Συγγραφέα που παρεσύρθη από την Κ.Υ.Π. του Καραμανλή
«ΟΡΘΟ ΤΟ ΛΑΒΑΡΟ» (1980) ένα κείμενο για την Συντροφικότητα.
«ΣΕ ΣΕΝΑ» (1983) ένα μανιφέστο σχετικά με την Τέχνη
«Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ» (1987) μία καταγγελία εναντίον της αθλίας «δικαιοσύνης» της μετά-Απριλιανής Ελλάδος.



Μιας που είχες γράψει και ένα κείμενο για τους skinheads ... ποια η γνώμη σου για τους τότε και τους τωρινούς ; φυσικά δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι, αλλά μπορείς να μας πεις δυο λόγια ;



Ναι στην Επανάσταση, αλλά με γνώση κι επίγνωση της αιτίας ! Όταν η αιτία είναι αντικείμενο ψυχανεμίσματος αλλά όχι βιώσεως τότε ο ξεσηκωμός καταλήγει σε συρμό και όχι σε Επανάσταση. Προσοχή !



Ποια έντυπα διάβαζες κατά το παρελθόν ; Ποια η γνώμη σου για περιοδικά όπως ΝΕΑ ΤΑΣΗ (τεύχος με μήνυμα αλληλεγγύης σε σένα) , ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ , ΑΝΤΙΔΟΤΟ ; Άλλα περιοδικά και εφημερίδες τότε ;



Εξ αυτών θεωρώ σημαντικό το «ΑΝΤΙΔΟΤΟ» το οποίο υπήρξε μία πραγματική εξακτίνωση Εθνικοσοσιαλιστικής βιωματικής. Μακριά από ζητωπατριωτικές αγκυλώσεις και ναρκισιστικές εμμονές, δίδαξε ότι πρέπει να σπουδάζουμε την Ζωή εν τω βάθει και όχι «κατά τύπον» και δη δογματικώς υπαγορευόμενο.



Ας ξεφύγουμε λίγο από το παρελθόν κι ας κοιτάξουμε μπροστά ... ασχολείσαι με την ιππασία, μπορείς να μας μιλήσεις γι’ αυτό ; Έφιππη τοξοβολία … πραγματικά ακούγεται ωραίο, μάχιμο, ενδιαφέρον αλλά και σπάνιο για τα δεδομένα της χώρας μας…



Όταν φυλακίστηκα έταξα ως σκοπό μου να αποφυλακισθώ “sitius altius fortius” και πιστεύω ότι το πέτυχα. Θυμάμαι, μετά από 12 χρόνια, τρεις μήνες και δύο ημέρες συνεχούς απομονώσεως ο τότε Διευθυντής του Κορυδαλλού (και προσωπικός εχθρός !) κ. Ν. Παπαδογούλας μου έδωσε το αποφυλακιστήριο λέγοντάς μου: «Σε συγχαίρω διότι βγαίνεις πιο δυνατός και πιο άκαμπτος απ’ ότι μπήκες». Έτσι, συνέχισα να ακολουθώ τον δρόμο της πνευματικής και σωματικής αθλήσεως με αποτέλεσμα σήμερα να κάνω πρωταθλητισμό σε μία πολεμική τέχνη από τις πλέον απαιτητικές παγκοσμίως : στην Έφιππη Τοξοβολία, όπου, καλπάζοντας επάνω σε έναν Ίππο τοξεύεις αλλεπάλληλα εστοχευμένα βέλη !


Είναι μία τέχνη που διασφαλίζει την ισορροπία του Πνεύματος δια της ισορροπίας του σώματος. Υπήρξα ο πρώτος που εισήγαγα στην Ελλάδα αυτή την πολεμική τέχνη και είμαι υπερήφανος διότι χωρίς καμία επίσημη βοήθεια εκπροσωπώ την Πατρίδα μου διεθνώς. Σήμερα, μαζί με φίλους αυτής της πολεμικής τέχνης αναβιώνουμε την Έφιππη Τοξοβολία των αρχαίων Προγόνων μας Θρακών και Κρητών Εφιπποτοξοτών, ενώ σύντομα θα διαθέτουμε και εξαιρετικές ιδιόκτητες εγκαταστάσεις.


Ας σημειωθεί ότι στον παγκόσμιο χάρτη της Έφιππης Τοξοβολίας η Ελλάδα εκπροσωπείται από την Ομάδα μας ενώ η Τουρκία, της οποίας η Έφιππη Τοξοβολία υπήρξε εθνική τέχνη, παραμένει ανύπαρκτη !



Παρόλο που αποτέλεσες από τα σημαντικότερα άτομα του εθνικοσοσιαλιστικού κινήματος της Ελλάδας και μάλιστα βρέθηκες πίσω από τα κάγκελα για τις ιδέες σου , δεν ζήτησες ποτέ ‘δάφνες’ από κανέναν ούτε επεδίωξες φτηνό αρχηγιλίκι σε κάποιο κόμμα.



Συμμερίζεσαι την άποψη ότι πιθανόν να έλειπε πάντα από τον εθνικοσοσιαλισμό στην Ελλάδα ένα ηγετικό πρόσωπο με αγνές προθέσεις και απόψεις ;



Ο Εθνικοσοσιαλισμός διαθέτει πάντα Ηγέτη ο οποίος δεν είναι άλλος από τον Ιερό Πλάτωνα με Ευαγγέλιό του την «ΠΟΛΙΤΕΙΑ». Πάντες οι λοιποί ακολουθούμε τοις Κείνου Ρήμασι πειθόμενοι !



Ποια η γνώμη σου για την οικογένεια ;



Βασικό «κύτταρο» όχι απλώς της Κοινωνίας αλλά της ευτυχίας ενός εκάστου εξ’ ημών. Είμαι ευγνώμων στην Σύζυγο μου για την καθημερινή ευτυχία που μου εξασφαλίζει και για την τόλμη της ώστε από αγάπη να «παρακολουθεί» ακόμη και την Έφιππη Τοξοβολία, προκειμένου να βρίσκεται συνεχώς πλάι μου.



Ποιο πιστεύεις ότι είναι το μέλλον του εθνικοσοσιαλισμού εγχώρια και παγκοσμίως ; Πιστεύεις ότι πρέπει να κινούμαστε με άλλου τρόπους πλέον ; Τι προτείνεις ;



Από το χάος στο Φως, ο Εθνικοσοσιαλισμός θα χειραγωγεί την ευτυχία των ολβίων προάγοντάς τους σε σφαίρες υπαρξιακής πληρότητος. Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι παρά ένα φυσικό “momentum” που τίποτε δεν μπορεί να ανακόψει την κίνησή του. Συνεπώς , είτε «κάνουμε» , είτε «δεν κάνουμε» , είτε «κάνουν» , είτε «δεν κάνουν» , το άνυσμα που διαγράφει εκ καταβολής Ανθρωπότητος ο Εθνικοσοσιαλισμός θα συνεχισθεί απροσκόπτως μέχρις εξαφανίσεώς της. Προτείνω, λοιπόν, ό,τι ισχύει στην Ιππασία : μην ενεργείτε παρεμποδίζοντας τον Ίππο (Βίο) να εκτελέσει την διαδρομή του !



Εν εναντία περιπτώσει, χαμένος θα είναι ο Ιππέας, δηλαδή ο παρεμποδίζων, διότι ο Βίος (όπως και ο Ίππος) είναι ακαταμάχητος ως πλέον δυνατός του Ανθρώπου !



Απ’ τη μία μεριά κολλημένοι στο ’40 γερμανολάγνοι και απ’ την άλλη ακροδεξιοί σκυλάδες. Ποιος είναι τελικά ο ορισμός του πραγματικού και ρεαλιστή φυλετιστή αυτές τις μέρες ;


Στις μέρες μας Φυλετιστής είναι αυτός που είναι διατεθειμένος να ρίξει και τους δύο παραπάνω στον … Καιάδα , συγχωρώντας τους υπολοίπους για τις όποιες πλάνες τους !



Τι απαντάς στους πολύχρονους λασπολόγους του προσώπου σου ;



Τους ευχαριστώ διότι θέτουν ζητήματα προς εξέταση και διασκέδαση.



Τι βιβλία διαβάζεις αυτόν τον καιρό , ποια αποτελούν ιερότητα για εσένα και ποια μας προτείνεις ; Ποιοι οι αγαπημένοι σου φιλόσοφοι ;



Ήδη προαπήντησα , … άθελά μου ! Προτείνω την «ΠΟΛΙΤΕΙΑ» διότι θέτει την ανθρώπινη σκέψη σε μία τροχιά ορθού κοινωνικού προβληματισμού και απαντά επάνω σε ζητήματα τα οποία ουδέποτε θα παύσουν να ταλανίζουν τις Κοινωνίες εφ’ όσον οι κοινωνάνθρωποι δεν συνειδητοποιήσουν ότι δεν υπάρχει «ουτοπία» αλλά ου-γνωσία !



Αρχαιολογία …. ποια η σχέση σου με αυτήν ;



Αποφυλακιζόμενος δεν βάλθηκα να βελτιώσω απλώς το σώμα μου αλλά κυρίως το Πνεύμα μου. Έτσι, την Αρχαιολογία την σπούδασα (παρά την ηλικία) σε πανεπιστημιακό επίπεδο λίγο πριν κλείσω τα … πενήντα ! Στα εξήντα λέω να ξεκινήσω ακόμη κάτι …



Τι σημαίνουν οι θρησκείες για εσένα ;



Εκδηλώσεις νοητικής απελπισίας ανοξαιμικών εγκεφάλων.



Κάνεις πολλά ταξίδια στο εξωτερικό. Οι εμπειρίες που έχεις αποκομίσει φαντάζομαι θα είναι άπειρες , αλλά τι έχεις να μας πεις με λίγα λόγια και ποιος ο αγαπημένος σου προορισμός ;



Μογγολία ! Εκεί ασχολήθηκα με Ιππική Αρχαιολογία αλλά κυρίως με την ερμηνεία του Τεγκερισμού ο οποίος αποτελεί μία σημαντική ατραπό που άγει στην κορύφωση του πολεμικού ενστίκτου. Βεβαίως, το Δίον ή ο Όλυμπος είναι οι κορυφαίοι προορισμοί μου διότι εκεί νοιώθω την εσώτερη φώτιση που οφείλω στους Προϋπάρξαντες και στους αγέννητους που επέρχονται !



Πως βλέπεις από όλες τις πλευρές την νεολαία σήμερα και την κοινωνία ;



Όπως κάθε Νεολαία, κάθε εποχής : πολλά υποσχόμενη και είθε να επαληθευθούν οι παρεχόμενες Υποσχέσεις !



Συγγνώμη αν σε κούρασα … κλείσε με ένα μήνυμα προς τους αναγνώστες μας και δίνοντας μια συμβουλή στο B&H Hellas.



Πάντα στη διάθεση του Β&Η της Ελλάδος και χωρίς συμβουλή ! Νοιώθω «πρωτόλειος» στη ζωή, ίσως η άριστη φυσική κατάστασή μου δεν με κάνει να έχω συνείδηση των χρόνων που γράφει η ταυτότητά μου κι έτσι αναμένω από τους άλλους να με συμβουλεύουν …



Άλλωστε, γι αυτό τους είμαι ευγνώμων!



http://www.horsebackarcherygr.com/



πηγή :


http://28hellas.blogspot.com/2008/04/blog-post_5161.html